FÅ SKARP ERHVERVSSPARRING I ROTARY KØBENHAVN NORD

Står du med en strategisk udfordring, der kræver kvalificeret sparring med andre erfarne erhvervsaktive? Eller leder du efter en personlig henvisning til en potentiel drømmekunde? I Rotary København Nords afdeling støtter vi op om hinandens professionelle virke.

Rotary København Nord er et netværk for erhvervsaktive, der mødes hver anden onsdag på Oslobåden. Som noget unikt i Rotary-sammenhæng, har klubben erhvervsfokus.

Blandt vores medlemmer kan du møde alt fra direktører og forretningsdrivende til konsulenter og mæglere, og vi prioriterer at styrke hinandens professionelle virke samt hjælpe hinandens personlige udfordringer.

Møderne starter kl. 11.00, og afvikles efter medlemmernes ønsker. Diskussionerne er fortrolige og kun for medlemmer af klubben. Indholdet kan fx være:

– Sparring på alt fra salgsstrategi til rebranding, turn-arounds, udfordrende kunder, salgsemner – eller feedback på en hjemmeside.
– Præsentation af egen virksomhed: Enkelte medlemmer deler timen, inklusive evt. konkrete problemstillinger.
– Kort bordrunde med det der i øjeblikket ligger mest på sinde. Alt fra en generel status, aktuelle udfordringer eller nye udviklinger siden sidste møde.

Disponér over hele timen ved at advisere 14 dage før mødet. Ved akutte problemer rydder vi dagsordenen, så din udfordring er i fokus.

Erhvervsfokus-møderne er et supplement til de ordinære klubmøder, og afholdes derfor inden de ordinære møder.

Lyder det som noget for dig? Så tilmeld dig først som gæst til vores almindelige møder, for at vurdere om et medlemskab er noget for dig.